close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אינדקס עסקים בחינם

מערכת שורשכה כסליו, תשעז25/12/2016

אינדקס אתרים הוא אתר אינטרנט המרכז תחת קורת גג אחת עסקים רבים מתחומים שונים

תגיות:

רשת האינטרנט מציעה לבעלי עסקים דרכים שונות איך לקדם את העסק שלהם ולהגדיל את מספר הלקוחות, חלקן בתשלום וחלקן בחינם. אינדקס אתרים חינם זו אחת הדרכים הפופולאריות והיעילות ביותר לקדם בהצלחה כל עסק, שירות או מוצר ולהעניק להם חשיפה מרבית. אינדקס העסקים Check Me In, האינדקס המוביל לעסקים מקומיים מציע לכם פרסום יעיל ואפקטיבי, ובחינם!

אינדקס אתרים חינם – 4 דברים שחשוב לדעת

אינדקס אתרים הוא אתר אינטרנט המרכז תחת קורת גג אחת עסקים רבים מתחומים שונים. האינדקס מחולק לקטגוריות שונות, קטגוריות שבהן כל בית עסק, המתאים לקטגוריה, כגון: חברת ניקיון. יכול לפרסם את העסק שלו. כדאי לדעת כי לצד האינדקסים הפתוחים לכל בעלי העסקים יש אינדקסים המיועדים לנישות מסוימות כמו אינדקס ייחודי לעורכי דין, לרואי חשבון, למטפלים אלטרנטיביים ועוד.

בעלי האינדקס עושים את הכול כדי ליצור כמה שיותר תעבורה לאתר. לכן, פרסום באינדקס יחשוף את המוצר או השירות שלכם לגולשים רבים המחפשים פתרון או מענה בדיוק בתחום שבו אתם עוסקים.

אינדקס אתרים חינם הוא אחד מפתרונות השיווק היעילים ביותר שמציעה רשת האינטרנט. הוא מתאים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים כמעט בכל נושא ותחום.

אינדקס אתרים עונה על הציפיות של בעלי העסקים והן של הגולשים. הגולשים המגיעים אל האינדקס נהנים מחיפוש ממוקד ואפקטיבי ובעל העסק נהנה מחשיפה גדולה ומתדמית אמינה ויוקרתית הניתנת לבעלי העסקים הפעילים באינדקס.

אינדקס אתרים חינם – 4 טיפים לפרסום נכון

כדי שהפרסום באינדקס האתרים יהיה אפקטיבי, כדאי לשים לב אל הכללים הבאים:

  • אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום באינדקס הוא פרסום המוצר ופרופיל החברה. פרופיל החברה הוא אחד הגורמים העשויים להשפיע על הגולש האם לפנות אליכם או לפנות אל המתחרים שלם. אנשים אוהבים לדעת עם מי הם עושים עסקים ומעוניינים לדעת כמה שיותר פרטים על אודות בית העסק. פרסמו את שם החברה, תנו מידע על הצוות, כמה זמן אתם פעילים בתחום, מהם היתרונות שלכם ועוד.
  • תנו את כל הדרכים ליצירת הקשר, פרטו את הכתובת שבה נמצא בית העסק, את הדואר האלקטרוני, את מספר הטלפון הנייח בעסק ואת מספר הטלפון הנייד. הציגו את כל הדרכים ליצירת הקשר והשאירו לגולש לבחור את הדרך המתאימה לו ביותר.
  • יש לכם סרטון תדמית על העסק, מצוין! אינדקסים רבים לעסקים מאפשרים להעלות תמונות או סרטים, וסרטון טוב יצליח להציג היטב את העסק שלכם, יפנה לרגש של הגולשים ויגרום להם לבצע את הפעולה שאתם רוצים. נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי בעלי עסקים שהעלו סרטונים לאינדקס עסקים, זכו להרבה יותר תגובות ופניות מאשר בעלי עסקים שהסתפקו רק במילים.
  • אם יש לכם אתר ברשת או פרופיל עסקי בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת, אל תשכחו להוסיף קישור. קישור יוביל את הגולש היישר אל האתר ויניע אותו לבצע עסקה והוא גם יוסיף לכם נקודות במנועי החיפוש ויעלה אתכם בדירוג התוצאות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה